از عشقم دورم خیلی دور
از عشقم دورم خیلی دور
من دوسش دارم و واسه اون یه تفریحم ازش دورم خیلی


sktmps03qPC1b53196_98817852.gif

با تــــــــو شب روز می شود

برای تمام رؤیاهــــــــــا . . . !



21648197770815662809.jpg

و خـــــدا

عشق را که آفرید

گل آفریده شد

تا ملاقات های عاشقانــــه

با عطر تـــــو آغاز شوند

و دست تـــــــو

اولین فاصله را بردارد . . . !




94378209173364947364.jpg

افکار عاشقانه ام را

جمع که می کنم

دسته گلی می شــــود

شبیه تــــــــــو

برای تــــــــو . . . !



sktmpmB5XGZ8m24469_39627373.gif

خطای جغرافیائی ست شرق و غربـــــــــ

هر جا که تو باشی

افق خورشیدستـــــــــ . . . !


dq8c8h28hrnmbl5nu9.jpg

هی تـــــــو

هوای نــﻔ˚ــست را تکانی بده!

شایــد

به خــودت بیای و دیگر هوایی نشے . . . !



20_02_2009_0496534001235123875_metin_demiralay.jpg

بیــ قـرارم!

شاید قرارمان را فرامـوش کردی . . . !


85777.jpg

این روزها می گذرند

امــــا

من از این روزها نمی گذرم . . . !


08837833518990642736.jpg

نگاهــت را سنگین نکنـــ

شیـشه دلم را مات کردمـــ . . . !



14.jpg

عشــــــــــــق

اسبابِ بازی نیستـــــــــ

که در تملکــــــ تـــــو باشد

و بارها و بار ها

آن را در دستان خود به بازی بگیـــــری . . . !



-943.jpg

تنهائیم اگـــــــــر تعبیر بیداریستـــــــــ

پس ای رؤیا هـــــا

مرا در میان گیریـــــــد . . . !



Exis-aks dokhtar-68946.jpg

بعد ِ هر طوفــــــــان

آسمان های صافـــــــ و روشن

می آینـــــــد

آیا تـــــــــو هم

بعـــــــد از دل تنگی من

می آئــــی . . . ؟!


Exis-aks dokhtar-39984.jpg

بیداریــــــم

طعم آن سیب سرخیستــــــــ

که از پنجرۀ خوابــــــــ تــــــــو

می چید دلـــــــــــم . . . !



Exis-aks dokhtar-49170.jpg

دل من!

حرفـــــــی بزن

چیزی بگـــــــــو

من از سکوتــــــــــ تو

می تــــــــــرسم . . . !


dtoq9w4d3o2tiywkjn3j.jpg

چشم هایـــم

فاصله های خالی مشتــــــ هایم

پر از تنهائی ستـــــــــ

پروندۀ مختومه ای ستـــــــــ

دلـــــــم

که در ردیفـــــــــ عشق

بایگانی ستـــــــــــ . . . !



Exis-aks dokhtar-46662.jpg

دنیــــــــــا

آنقدر هم بزرگ نیستــــــــــ

هر جا که باشی

با یک حرف ربطــــــ

به تو می رسم . . . !



42786.jpg

ســیـــاهـــی زیــر چـشــمــانـــم را

دوســتــــــ دارم

جــای پـــای رفــتـــنــــ

تـــوســتــــــ ...!!!


Exis-aks dokhtar-18827.jpg

چه کسی می گوید

با یک گل

بهار نمی شود ؟!

کاش بودی و

این شایعــــــــــه را خطــــــ می زدی . . . !




Exis-aks dokhtar-12140.jpg

نه دلـــــی

که سر پناهش باشـــــــد

نـــه بازوانی که خانه اش!

آواره ترین اشتباه ستــــــــ دلـــــــم

چه بی خیـــــــــال می وزد

ســــــوز سرنوشتـــــــــ . . . !



Exis-aks dokhtar-41174.jpg

دوستـــــــــــ دارم

بازی آفتاب و آفتابگـــــــــــــــردان را

بــــــــــــــــه قایم باشک چشمانتــــــــــــ

با دلـــم می ماند . . . !




112.jpg

چـــه ســرگـــردان اســتـــــ

ایــن عـشـق

کــه بـایــد نـشـانـه اش را

از کـوچـه ی بـن بـسـتـــــ گــرفـتــــ


Exis-aks dokhtar-68946.jpg

می دانی چند بار از فکر من گذشته ای ؟!

فقط یکـــــــــــ بار!

چون دیگر هر گز از خیالــــــــــم

نرفتــــــــــه ای . . . !



Exis-aks dokhtar-99982.jpg

عشق مهّـم استــــــــــ امّـــــــــا

تــــــــــو برای من مهم تری

اگر تـــــــــــو نباشی

چگونه به هیچ کس بگویم

"دوستتـــــــــــــ دارم" ؟!



Exis-aks dokhtar-77291.jpg

دریــــــــــای من!

تـــــــــــو شاعر ِ شعـــــــــر بارانی!

ابـــرها

دروغ می گوینــــــــد . . . !


Exis-aks dokhtar-79686.jpg

کـــــــــاش

به اندازۀ تــــــــــــو در خوابـــــــــــم

من به بیداری تــــــــــــــو

نزدیکـــــــــــ بودم . . . !


7 (2).jpg

دلــــــــــم

از من تا پنجـــــره را

با پای لبخند دویــــــــد

به خیالش باران گرفته استــــــــــ که تــــــــــــو

باز صدایم کـــــــردی . . . !



www.pichak.net-22.jpg

شرمنده می کنــــــــــــی

گاهی در خوابـــــــــــــ

به من ســـــــــر می زنـــــــی . . . !



uibvn91ykvgzo4gpgdnw.jpg

برکـــــه ام

پر از هراس آفتابـــــــــــ

بر ســــرم

سایۀ ابری پیدا نیستــــــــ . . . !



نظرات شما عزیزان:

mostafa
ساعت20:37---2 آذر 1390
salam kob bod b manam sar b zan mamnonam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,

|
 


نمیتونم دورت کنم لحظه ای از تورویاهام تو مثل خالکوبی شدی تو تک تک خاطه هام از کی داری تو دور میشی؟ از من که میمیرم برات؟ از منی که دل ندارم برگی بی افته سر رات؟ بگو من از کی بگیرم حتی یه بار سراغتو؟ دارم حسودی میکنم به ایینه ی اتاق تو کاش جای اون ایینه بودم هرروز تورو میدیدمت اگر که بالشتت بودم هر لحظه میبوسیدمت
www.anita.maosak@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

عاطفه

 

دی 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

قسمت دوم
قسمت اول
deltangi

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان از عشقم دورم خیلی دور و آدرس doramazeshgham.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگر تنهاترین تنها شوم بازهم خداهست
وبلاگ رسمی عاطفه ch
25band
روشا&نیوشا ضیغمی
mehrda sedighian
ehsan alikhani
حامد بهداد
عاشقی جرم قشنگیست به انکارش مکوش
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

احسان علیخانی
احسان علیخانی
حامد بهداد
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 28886
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->